איפה הכי כדאי לחגוג סילבסטר?

איפה הכי כדאי לחגוג סילבסטר זאת אמנם שאלה לעוד שנה אבל תמיד רלוואנטית. שכן, המקומות השווים ביותר בכלל הם גם השווים ביותר בסילבסטר, החג האולטימטיבי.

איפה הכי כדאי לחגוג סילבסטר זאת השאלה עבור כל מי שלשמוח ולרקוד זה אצלו בנשמה. אולי בגלל שזה לא עד יהודי ואולי בגלל האופי החתרני והמתריס כלפי הממסד הדתי, מדובר בחג שבו כולם רוצים את המסיבה האולטימטיבית. ישנם הרבה אולמי אירועים ומועדונים שמציינים את האירוע ברוב פאר והדר. החל מעיצוב ייחודי של האירוע ועד קייטרינג מלא בפיגולים ומעדנים על טהרת הגדי בחלב אמו. וכמובן- הרבה אלכוהול, בירה ומצב רוח טוב.

כדי לדעת איפה באמת שווה לערוך או לציין את הסילבסטר, כדאי לגשת מבעוד מועד לאתר erua-4u.co.il שמרכז את מיטב הכללים הלא רשמיים לגבי איפה ואיך לארגן אירועים. החל מטיב הקייטרינג, מבחר המשקאות האלכוהוליים וכמובן האווירה של חג, וכל מה שצועק לא יהדות. מדובר באירוע שבו אנו כיהודים חוגגים פעם אחת בשנה את פריקת העוול היהודית. כמובן שלמחרת צריך חופש להשתקם מההנג אובר ולשוב למסלול של שגרת חיים בהתאם לחוקים. כמו כן, חשוב מאוד לבדוק איך מציינים את הדקה האחרונה של לפני הנשיקה.

דילוג לתוכן